sobota, 25 maja 2013

Jak wyglądać jak VIP nie będąc nim?

Zacznijmy od twarzy Porównamy sobię teraz twarz dla vip i podrobioną twarz : D
Po lewej mamy twarz VIP a po prawej nie dla vip .
Jest jakaś różnica xD Ale gdy dokupicie sobie Thick Lashes :

Będzie to wyglądać tak :

Rzeczy użyte do twarzy :

Macie przy okazji cenę na dole ;3
Jak widać nic nie jest dla VIP ;)
Kolory :

Teraz skoro pokazałam wam twarz trzeba pokazać też ubiór ! :

Ten strój nie jest absolutnie NIE dla vip!
Rzeczy :

Jak widać nic nie ma dla vip !
Kolory :

Koszt :

Mam nadzieję że post się podobał :)
I że naprawdę będziecie teraz mogli wyglądać jak vip! ;3
To na tyle ;*
Papa ;*

9 komentarze:

UŻYŁAM TEGO SPOSOBU I WSZYSCY MNIE SIĘ PYTAJĄ CZY BYŁAM VIPEM.NAPRAWDE FAJNY SPOSUB

super sposób. ale trzeba mieć na to kase żeby tak sobie kupić bo trudno zdobyć co nie?

na msp nazywam sie Ketty97

nie chce nic mówić ale te uszka na 1 zdj trzeba mieć vipa

mój nick na msp: lusia@5@

Agencja reklamowa Lublin jest idealnym wyborem w obszarze promocji działalności. Z jej pomocą można realizować skuteczne kampanie wpływające na zjednanie sobie wielu nowych odbiorców.
agencja reklamowa Lublin

Prześlij komentarz